Loretos EŽERSKYTĖS nuotr.

Nuomonių telefonas

Atsakymas nuvylė

Į redakciją praėjusią savaitę kreipėsi Veterinarijos g. 6 gyventojas Juozas Minauskas. Jis sakė, kad liepos 13 dieną UAB „Ukmergės butų ūkis“ išsiuntė prašymą dėl techninės priežiūros lėšų panaudojimo. Jame prašė pateikti duomenis, kiek per šių metų pirmą pusmetį panaudota lėšų Veterinarijos g. 6 name atliktiems darbams. Taip pat prašė pateikti darbų priėmimo aktus ir nurodyti, kokie darbai ir už kokią sumą apmokėti iš namo kaupiamųjų lėšų sąskaitos. Skaitytojas teigė, jog pagal Vyriausybės nutarimą gyventojams privalu per 10 dienų suteikti visą jų pageidaujamą informaciją, tačiau rugpjūčio 3 dieną gyventojai atsakymo nebuvo gavę.

Rugpjūčio 7 dieną J. Minauskas kreipėsi dar kartą ir informavo, kad atsakymą jau gavo (praėjus 16 dienų), tačiau gyventojai neva nesulaukė atsakymų į pateiktus klausimus. Pasak ukmergiškio, jiems nebuvo atsakyta, o tik pateiktas melas ir dar pasityčiota. Gyventojas tvirtino, jog jis žino, kad įmonės buhalterija darbų atlikimo aktus turi, ir stebėjosi, kodėl jie slepiami nuo gyventojų.

Nepanaudotos techninės priežiūros lėšos turi būti perkeltos į kitą mėnesį, o metų pabaigoje – į kitus metus arba pervestos į kaupiamąsias. Kodėl taip nesielgia Ukmergės butų ūkio įmonė?” – norėjo sužinoti ukmergiškis.

Daugiabučio namo gyventojo išsakytus klausimus perdavėme UAB „Ukmergės butų ūkis“ direktoriui Giedriui Pociui. Sulaukėme tokio vadovo atsakymo: „2018-07-13 gavo gyv. J. Minausko paklausimą, į kurį atsakė 2018-08-03. Tenka apgailestauti, kad šiuo atveju nebuvo spėta atsakyti per reikiamus terminus, tačiau to priežastis labai žmogiška – darbuotojų atostogos. Nesame didelė įmonė, pilnai pakeisti ir pavaduoti atostogaujančius darbuotojus yra beveik neįmanoma.

Aptariamame gyventojo paklausime gerb. J. Minauskas prašė pateikti darbų, atliktų vykdant pastato techninę priežiūrą, aktus. Tiek atsakyme gyventojui, tiek Jums pažymime, kad aptariami darbai yra paslaugos dalis ir jiems atskirai atliktų darbų aktai nėra privalomi ir nėra rengiami. Gyventojas turi teisę turėti kitokią nuomonę, tačiau kaltinimai melavimu ir kt. yra nepagrįsti. Šio gyventojo iniciatyva mūsų įmonėje yra atliktas ne vienas tiek kontroliuojančių institucijų, tiek teisėsaugos patikrinimas, nė vienu atveju pažeidimų šioje srityje nėra nustatyta“.

Palikite komentarą apie straipsnį

  • INFA :
    "paslaugos dalis" - Įmonės vadovas iš kažkur ištraukė dviejų žodžių derinį, nepaaiškino iš kokio teisės akto paimta ir dar pyksta dėl kaltinimo melavimu. Negi jam neužtenka kompetencijos atsakyti tvarkingai, nurodant savo teiginiui pagrindimą, t. y. teisės aktą, kad laikraščio skaitytojai įsitikintų, kad tai ne melas. Tokiu savo atsakymu vadovas priverčia žmones ieškoti teisybės kitose institucijose. Taigi pats kaltas dėl dažnų patikrinimų. Kita mintis: jeigu tai "paslaugos dalis", tai visai paslaugai privalomos suderintos su gyventojais sąmatos arba priėmimo aktai, kuriuos galėjo pateikti. Bet matyt ir tų neturi? Jeigu taip, tai tuo turėtų susidomėti VMI dėl finansinės apskaitos teisėtumo? Ar tikrai šioje istorijoje "nekvepia" melu?

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto
traffix.lt

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas