Kelionėje patirta daug įspūdžių. AUTORIAUS nuotr.

Žmonės

Aplankėme Estiją

Vytautas Adolfas MARČAUSKAS

Šventupės kaimo bendruomenės pirmininkas

Yra tokia patarlė: „Kas gerai dirba, tam priklauso ir gerai pailsėti“. O šventupiečiams, ko jau ko, o darbštumo galima tik pavydėti. Todėl kiekvienais metais atokvėpiui po darbų kur nors iškeliaujame: lankėme žymias Lietuvos vietas, gėrėjomės puikiomis pilimis kaimyninėje Latvijoje. Šią vasarą nutarėme pakeliauti truputėlį toliau: aplankyti Estiją. Nusprendę, jog kelionė su draugais bus dar smagesnė, pasikvietėme ir bendraminčių iš Veprių, Rečionių, Antakalnio, Vidiškių bendruomenių.

Orai nenuvylė: saulė dangumi ritinėjosi. Lydėjo mus puiki gidė Auksė, kurios įdomių pasakojimų apie Estiją ir estus dėka kelionė neprailgo, nė nepajutome, kaip atsidūrėme Taline.

Nuostabus miestas, reto grožio senamiestis. Aplankėme tiek įžymybių, kiek leido galimybės, kiek nešė kojos… O ilsėjomės puikiame „Dzingel“ viešbutyje.

Po sočių pusryčių ankstų rytą keltu išplaukėme į Saaremo salas. Įspūdžiai – neapsakomi. Stebino viskas, jau nekalbant apie švarą ir tvarką… Turime iš ko mokytis! Kadangi ir antrą dieną lepino saulės šiluma, pageidaujantieji vėsinosi jūroje.

Viskam yra pradžia, viskam yra ir pabaiga. Teko vėl sėsti į autobusą ir grįžti į namus. Gerų įspūdžių ir puikios nuotaikos parsivežėme su kaupu… Ir tikrai pažadėjome vieni kitiems, kad kelionių maratoną tęsime, jau kuriame daugybę planų.