Nuomonių telefonas

Skaitytoja išsakė nepasitenkinimą Užupio pašto laiškininke

Į mūsų redakciją kreipėsi Užupyje gyvenanti laikraščio skaitytoja (jos pavardė mums žinoma – L. E.). Ji skundėsi ją aptarnaujančia Užupio pašto laiškininke. Pasak ukmergiškės, ji spaudą atneša tik po pietų ir nevienodu laiku (tai 13 val., tai 15 val. ar dar vėliau), kai tuo tarpu kiti platintojai prenumeratoriams laikraščius pristato ryte.

„Kadangi esu nuolatinė laikraščio „Tremtinys“ prenumeratorė ir ilgametė skaitytoja, nepaisant pristatymo problemų norėjau šį leidinį užsisakyti ir 2017 metams. Pati išeiti iš namų neturiu sveikatos, todėl ėmiau laukti laiškininkės, kad susitikčiau ir paprašyčiau užprenumeruoti „Tremtinį“. Gruodžio pradžioje ją sutikau ir paprašiau, kad ji užeitų į namus ir užsakytų norimą leidinį. Laiškininkė pažadėjo, bet jos taip ir nesulaukiau. Kai iki prenumeratos pabaigos liko kelios dienos ir ji nepasirodė, paprašiau anūką, kad jis laikraštį užsakytų internetu. Sumokėjome už visus metus, bet laikraštį gausiu tik nuo vasario mėnesio. Jaučiuosi dvigubai nuskriausta – ne tik permokėjau, bet ir sausio mėnesį neturėsiu galimybės skaityti mėgstamo laikraščio – Ukmergėje jo nusipirkti nėra kur. Ir tai nutiko tik dėl paštininkės kaltės. Žinau, kad kitos laiškininkės ateina pas gyventojus į namus, siūlo įsigyti kalendorių, žurnalų, kitų prekių, net degtukų, jau nekalbant apie tai, jog noriai užsako leidinius. Tačiau to negaliu pasakyti apie mūsų gatvę aptarnaujančią paštininkę. Įdomu, kodėl to paties Ukmergės pašto laiškininkės dirba skirtingai. Norėčiau sulaukti Pašto atsakymo,” – sakė ukmergiškė.

Skaitytojos skundus perdavėme AB Lietuvos paštas atstovui spaudai Tomui Bašarovui. Gavome tokį jo atsakymą: „Visų pirma, norime atsiprašyti prenumeratorės už patirtus nepatogumus ir patikinti, kad išsiaiškinsime visas klientės aptarnavimo aplinkybes, kad kitąkart tokių nesusipratimų nepasikartotų.

Pažymime, kad prenumeruojant spaudos leidinius pasibaigus metinės prenumeratos užsakymo laikotarpiui, galima tik 11 mėnesių arba trumpesnio laikotarpio prenumerata. Tokiu atveju prenumeratos kaina yra perskaičiuojama pagal atitinkamą užsakymo laikotarpį. Taip pat norime pažymėti, kad laiškininkai dirba visą dieną, ir prenumeruojamų spaudos leidinių pristatymas yra tik viena iš jų darbo funkcijų. Be spaudos leidinių pristatymo laiškininkai gyventojams neša pašto korespondencijos siuntas, išmoka pensijas ir pašalpas, surenka įvairias įmokas. Todėl vieni gyventojai spaudos leidinius gauna anksčiau, kiti – vėliau. Labai prašome gyventojų supratingumo.“

T. Bašarovas priminė, kad užsiprenumeruoti spaudos leidinius galima įvairiais būdais, bet kuriame pašte ar finansinių paslaugų „PayPost“ skyriuje, per laiškininkus ar internetu (www.prenumeruok.lt). Gyventojų patogumui prenumeratos užsakymai priimami ir telefonu, paskambinus į informacinę Lietuvos pašto liniją – 8 700 55 400.

Palikite komentarą apie straipsnį

  • Nesvarbu :
    Siaubas,jau taip yra nelengva su terba tusytis per prastai valytus saligatvius, dar ir bjauriu bobelku atsiranda gaudama viena karta i menesi koki laikrasti geriau iseitu pasivaikscioti ir sveikatai ir nervams geriau
  • Anonimas :
    Tai kad Uzupi ne vieną laiškininkė,o keturios.
  • Edgaras :
    Labai faina paštininkė, o visoms bobulkoms neįtiksi :)
  • Ilona :
    Ir aš esu patenkinta mūsų paštininkės darbu.
  • Ingrida :
    O man patinka ši paštininkė, visada maloni. tikrai sunkus ir jų darbas, tad kartais supratimo reikia žmonėms.
  • Anonimas :
    Taip pat turiu nusiskundimą, paštininkės neskiria adresų pasižiūri į gatvę ir įmeta laišką,o kad tokia pati gatvė yra ir veprių seniūnijoje nežiūri. Mes laiškus jau kuris laikas gauname skirtus vepriškiam o jie mūsų. Tai tenka patiems važiuoti ir atsikeisti. Tai kam ta paštininkė?
  • Anonimas :
    Sėdi bobulka namie ir nebesugalvoja kaip atkreipti į save dėmesį. Puiki ta laiškininkė!!

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto
traffix.lt

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas