Parengiamieji darbai vyksta ruože nuo miesto ribos iki Deltuvos.

Aktualijos, Naujausi

Pradėta tvarkyti Kėdainių kelio atkarpa

Kelio Kėdainiai–Šėta–Ukmergė trijų kilometrų ruože rekonstruojama kelio danga ir inžineriniai tinklai. Remonto darbų metu kelyje eismas nebus nutrauktas, numatyti tik apribojimai. Rekonstrukcija bus baigta šiais metais.

Akcinė bendrovė „Panevėžio keliai“ pradėjo valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 145 Kėdainiai–Šėta–Ukmergė ruožo nuo 41,950 iki 45,177 kilometro rekonstrukcijos darbus. Sutarties, kurią įmonė birželį pasirašė su Lietuvos automobilių kelių direkcija, įgyvendinimo metu kelyje bus rekonstruota kelio danga bei inžineriniai tinklai.

Kaip „Gimtajai žemei“ papasakojo AB „Panevėžio keliai“ atstovė spaudai Rasa Čepienė, rekonstruojamas 3,227 kilometro ilgio ruožas prasideda už Ukmergės mieste esančios Deltuvos ir Gerseniškių gatvių žiedinės sankryžos ir tęsiasi iki Deltuvos miestelio.

„Dviejų eismo juostų kelio plotis po rekonstrukcijos sieks 8 metrus. Iš abiejų pusių bus įrengti pusantro metro pločio kelkraščiai, išskyrus vietas, kur numatyta kloti šaligatvius. Remontuojamame ruože yra 26 tipinės nuovažos ir sankryžos, 8 autobusų stotelės. Visos jos bu rekonstruojamos“, – pažymėjo R. Čepienė.

Pasak rangovo atstovės, rekonstruojami inžineriniai tinklai apima 10 kV (0,135 km) ir 0,4 kV (0,118 km) įtampos linijas, apšvietimo tinklų rekonstrukciją 0,559 km atkarpoje. Bus rekonstruota beveik trijų kilometrų ilgio drenažo linija, paviršinio vandens surinkimo sistema.

Šiuo metu objekte vykdomi parengiamieji darbai – šalinami želdiniai, ardomi seni atitvarai, demontuojami ženklai, stulpeliai, metalinės tvorelės ir turėklai. Taip pat demontuojama susidėvėjusi gelžbetoninė pralaida, senos autobusų stotelės, frezuojama esama asfaltbetonio danga, šalinant pažeidimus ir nelygumus.

„Parengiamųjų darbų metu numatyta pašalinti augalinio grunto sluoksnį – jo susidarys apie 6 685 kub. metrai. Visas dirvožemis bus panaudotas šlaitų tvirtinimui arba paskleidžiamas vietoje. Nuėmus dirvožemį, bus kasami grioviai vandens nuvedimui. Iškastas gruntas bus naudojamas pylimams supilti, žemės sankasai platinti, nuovažoms prailginti. Nukastas skaldos pagrindas transportuojamas į laikiną medžiagų sandėliavimo aikštelę ant-riniam panaudojimui – pagrindo sluoksniui iš esamos kelio konstrukcijos skaldos įrengimui“, – darbus komentavo R. Čepienė.

Tvarkomoje kelio atkarpoje esanti gelžbetoninė pralaida bus rekonstruota į naują 1 m skersmens metalinę gofruoto vamzdžio 24,21 m ilgio pralaidą. Eismui praleisti, keičiant skersai kelio įrengtą pralaidą, rengiami laikini apvažiavimo keliai.

AB „Panevėžio keliai“ atstovė spaudai pažymėjo, kad kelyje esanti dauda (gelžbetoninė konstrukcija vandeniui pratekėti), praleidžianti bevardžio upelio vandenį, demontuota nebus. Ji rekonstruojama uždaruoju būdu į metalinę gofruotą konstrukciją. Jos ilgis – 29,99 m. Dalis pralaidų, esančių skersai nuovažų ir sankryžų – demontuojamos. Po nuovažomis bus įrengtos 0,4 m skersmens plastikinės pralaidos.

Pėsčiųjų takai bus įrengti nulipimuose nuo autobusų peronų ir pėsčiųjų perėjų link esamo pėsčiųjų ir dviračių tako, kuris taip pat bus atnaujintas.

Eismo saugumui užtikrinti kelyje bus rengiamos iškilios saugumo salelės, nauji kelio ženklai ant metalinių atramų (101 vnt.), įrengiami apsauginiai kelio atitvarai (1 780 m), metalinė tvorelė (75 m), statomi signaliniai stulpeliai (159 vnt.), atliekamas horizontalus kelio dangos ženklinimas.

Projekto „Valstybinės reikšmės krašto ir rajoninių kelių rekonstrukcija. II etapas. Sutartis Nr. 3“ sutarties kaina –1,632 mln. Eur su PVM. Planuojama darbų pabaiga – 2016 metų gruodis. Sutartis įgyvendinama pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą.

Dainiaus VYTO nuotrauka

Palikite komentarą apie straipsnį

  • Anonimas :
    Atsiveskite Lietuvos upių ir upelių žemelapį. Tai upelis Storė

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto
traffix.lt

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas